Atención: Tu navegador no soporta algunas funcionalidades necesarias. Te recomendamos que utilizes Chrome, Firefox o Internet Explorer Edge.

Aman Nòlem

Escriptor de ciència-ficció

  • 2
    Mecenas
  • 23,83
    mensuales
  • 2
    Mecenas

Escolta, he llegit 'Stargate'

Quan ni amb més explicació es salva

I vos demanareu: Per què? Per la causa. Per estalviar-vos-ho i perquè som un poc beneit.

Stargate, en Dean Devlin i en Roland Emmerich (oficial) n’Stephen Molstad (autoria real), 1994, Signet

He anat de viatge i sempre ve bé dur una lectura que no interessi massa, ni que requereixi de molta concentració, ni passis pena de deixar-la a mitges, i aquesta cosa compleix perfectament el seu objectiu.

Una obra per treure duros a qui n’eren fans de la pel·lícula i que no aporta res de bo. Només frases clixé, comparacions absurdes i molt de masclisme a la babalà. Jo esperava que al manco aportés qualque detall amagat, o simpàtic… però no. Un llibre que es ven per la portada, que no està ben escrit i que pots anar botant-te paràgrafs que no perdràs el fil.

Em fa un poc de pena carregar contra l’autor que no està acreditat i esper que no cobrés pel pes d’aquesta cosa, recordem que la pel·lícula l’anàrem a veure per la part visual, perquè dolenta ho és fins a dir prou, com la sèrie, que havia començat a veure a Netflix pensant que m’entretendria i, oh sorpresa…, no.

No vos recoman ni que vos acosteu a aquest llibre.

Punt fort: No et farà llàstima deixar-ho a mitges.
Punt feble: Tot, està escrit sense ganes i basat en un producte nefast.
Veredicte: Ja ho he mig llegit en diagonal jo, no perdeu el temps.


Comentarios (0)

Escribe un comentario

Para añadir un comentario, inicia tu sesión o regístrate.