Alert: Your browser does not support full functionality of our app and you may experience certain errors. We recommend that you use Chrome, Firefox or Internet Explorer Edge instead.

Aman Nòlem

Escriptor de ciència-ficció

  • 2
    Subscribers
  • 23.83
    monthly
  • 2
    Subscribers

Escolta, he llegit 'Stargate'

Quan ni amb més explicació es salva

I vos demanareu: Per què? Per la causa. Per estalviar-vos-ho i perquè som un poc beneit.

Stargate, en Dean Devlin i en Roland Emmerich (oficial) n’Stephen Molstad (autoria real), 1994, Signet

He anat de viatge i sempre ve bé dur una lectura que no interessi massa, ni que requereixi de molta concentració, ni passis pena de deixar-la a mitges, i aquesta cosa compleix perfectament el seu objectiu.

Una obra per treure duros a qui n’eren fans de la pel·lícula i que no aporta res de bo. Només frases clixé, comparacions absurdes i molt de masclisme a la babalà. Jo esperava que al manco aportés qualque detall amagat, o simpàtic… però no. Un llibre que es ven per la portada, que no està ben escrit i que pots anar botant-te paràgrafs que no perdràs el fil.

Em fa un poc de pena carregar contra l’autor que no està acreditat i esper que no cobrés pel pes d’aquesta cosa, recordem que la pel·lícula l’anàrem a veure per la part visual, perquè dolenta ho és fins a dir prou, com la sèrie, que havia començat a veure a Netflix pensant que m’entretendria i, oh sorpresa…, no.

No vos recoman ni que vos acosteu a aquest llibre.

Punt fort: No et farà llàstima deixar-ho a mitges.
Punt feble: Tot, està escrit sense ganes i basat en un producte nefast.
Veredicte: Ja ho he mig llegit en diagonal jo, no perdeu el temps.


Comments (0)

Write a comment

Log in with your account or sign up to add your comment.